ÄNTLIGEN!

Äntligen kan jag sätta mig ned och blogga! Denna sommaren har varit rätt så hektiskt för man vill ju hinna göra så mycket som möjligt på kortast möjliga tid utan att det ska bli jobbigt.. Det sistnämnda kan man ju strunta i.. det blir alltid lite jobbigt men oftast skoj!
Under T semester så spenderades en vecka på vårat torp, vilket är i riktigt SKITSKICK! Skulle vilja riva ned allt och bara bygg upp ett nytt... men det får vi se om det blir gjort.
Andra och sista veckan spenderades på resande fot genom att åka till Vislanda-Växsjö-Öland-Gränna-Huskvarna-Vfors! Hade SÅ roligt på Öland där vi gick på djurparken/nöjesplatsen och det var den absolut bästa djurparken jag varit på.. Dyraste också men det var det faktiskt värt även om min snålhet bara skriker när man betalar över 300 per person.. Plus är ju dock att L gick in gratis. Alla under en meter går gratis :)
Sedan så var vi i Gränna... men det regnade så fasligt så det var bara att vända vid "hamnen" och åka mot huskvarna och Ts häftiga faster Jojo. Hon är en sådan härlig person som en annan vill bli när man blir äldre..
Nu när semestern vart över så blev det inskolning för hela slanten!
Det går faktiskt fruktansvärt bra, han tycker det är så roligt med sina kompisar och alla leksaker. "Lärarna" tycker han också om.
Imorgon börjar mitt äventyr då jag börjar på en helt ny avdelning. Har jobbat där en sommar och hoppat in någon gång men nu blir det mitt nya jobb :)

Ta't lugnt och så får jag hoppas att jag hinner blogga något snart igen!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hi hi.. har läst din blogg. Kul att ni hade en bra sommar... vill önska dig Lycka till på Lung, kommer ju sakna dig som attan!!

2010-09-02 @ 21:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0