Rain,rain go away, come back another day!

Idag bli det verkligen en inne dag. Det har regnat hela morgonen. L sover en liten stund. T är iväg uppe vid torpet och spräcker sten.
Det lär bli fint när det blir färdigt men... det lär ta sin tid! Men all tid och kärlek kommer löna sig till slut.  Något som vi kan ge till Lukas och hans ev syskon. Något vi lagt ner våran själ på.
Hoppas att det inte regnar imorgon. Nu när T har semester ska vi åka till Ullared och köpa dagiskläder till L. Saker som är billiga och tåliga. För jag tror L har samma förmåga att slita kläder som sin far.

Kanske M, L och J har lust att hänga med? Får se om jag kommer ihåg att fråga dem senare. Tycker det är så skoj att jag och M kommer så bra överens! Hon känns verkligen som en bästa vän! Vi kan prata om allt och lite till. Underbart!

Mina underbara prästkragar som växer vid torpet. Dom är stora som min handflata!!
Nej återgå till att titta på Grease.
Älskar verkligen kläderna, attityden,bilarna åååhhh allt med filmen!
Tänk om man fick åka till 50-talet bara för en dag!


Peace out!


Kommentarer
Postat av: M

Och du är/känns som min bästa vän, underbara du:)

2010-08-01 @ 19:25:47
URL: http://tultaliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0