Lördags = Mys

Ibland när min bus sover, kan man passa på att skriva lite här. Ska försöka bli lite bättre på det, men det är svårt med heltidsarbete, hushåll och småbarn. dessutom ska ett socialt liv tryckas imellan också... Inte lätt!

Igår var jag och T ute på firmafest hos T's arbetsgivare. Det var mycket trevligt och extremt god mat!! Synd att man mobil har sagt tack och adjö... annars hade jag visat bilder på delikatesserna!
Men det som skrämde mig mest var alla 30+ som druckit alldeles för mycket och bara hängde på varann och dansade bugg, omvarannat trillade och smyg pussade på tjejen som satt jämte när frugan tittade bort...
Hallå??! De äldre tycker att ungdomarna är problematiska... Jag håller inte med alls!

Nåväl nu blir det att ge min bus lite mellanmål och städa lite kanske..



Om jag inte hittar något roligare att göra... hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0