Holy mother of earth!!

Herrejesses så trötter jag är nu! Nu har jag snart gjort min arbetsvecka, visserligen bara tre dagar men det har varit skönt med en mjukstart då man jobbar "på riktigt" nästa vecka.
Jag bara dyrkar dessa underbara, empatiska, roliga, empatiska människor som jobbar lungavdelningen. Jag har visserligen inte varit där så länge (jobbade sommaren 2008 med dem) men det känns helt underbart!
Jag mår inte dåligt att gå upp på morgonen utan riktigt längtar till jobbet!
Det har jag inte gjort på väldigt länge!
Jag hoppas av HELA mitt lilla hjärta att jag får stanna kvar där ( få fast tjänst på avd.)
Nä nu får jag försöka lägga min lille prins sedan så blir det läggdags nästan....Gäsp....

Kommentarer
Postat av: Malin

Och jag håller tummar & tår för att du ska få en fast tjänst på lugn eftersom du trivs alldeles fantastiskt!

2010-09-08 @ 19:47:44
URL: http://tultaliten.blogg.se/
Postat av: Marléne

Åh tack söta du! Hoppas det med! Men det får ödet avgöra..... Spännande!!

2010-10-08 @ 22:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0