Äntligen!

Nu har jag äntligen en dator som faktiskt fungerar... en stationär, super snabb packard dell! den är ju förvisso uppkopplad till våran 50" plasma TV.. det gör det hela liiiiite roligare! Nu ska man bara köpa ett minneskort för typ 11GB så man kan säkerhetskopiera datorn.
Datorn är en för tidig bröllopspresent från min mamma. tog den lite tidigare då elgiganten hade erbjudande o fa fan.. man vill ju inte att mamma ska lägga ut hur mycket pengar som helst. Dessutom så kan hon inte mycket om datorer så då fick en annan hänga med...(som om jag kan mycke mer tänkte jag men  men )

För att uppdatera så är det inte många dagar kvar och jag börjar få spel. inget är klart.
Jag, den kontrollerande människan har släppt väldigt mycket till min blivande man.. som har glöd allan typ inget alls.
Men what the hell.. vi blir gifta och vi ska ha party.. Big deal..(mitt mantra, man får ju försöka intala sig själv så iaf)

En annann grej är att jag är helt tokig i babysaker nu, men det är för att älskade Hanna (en go vän ) Ska få en liten!Åhh!
Jag blev SÅ glad, storlipade på bussen hem när jag fick reda på det! glädjetårar.. de e grejer det!

Här har jag varit uppe sedan lite innan 2.. lukas halv 6.. Låååååång dag..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nu får fröken lugna sig med babysaker.. du ska ju för 17 gifta dig snart så SKÄRPNING kvinna :) haha!!

2011-08-16 @ 14:50:31
Postat av: Hanna

SKÄRPNING kvinna... spara dina pengar till DIN stora dag :)

2011-08-16 @ 14:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0