Fan va jag ska vara dum då.

Måste säga, jag hade fel, väldigt fel! Jag ska aldrig mer lyssna på andra. Det är därför jag fått dålig magkänsla om den här tjejen... Men to hell with them! Riktigt super mysig, rolig och mycket go i den tjejen! är väl därför som hon inte är så omtyckt i mina kretsar...?
Skitsamma men förlåt C! Du är faktiskt underbar!

Nu till nått annat... första arbetsdagen! Den var INTE rolig! alltså den var jätte kul för att man fick träffa många arbetskamrater men man fick jobba stenhårt!
Vi skulle ju flytta upp 19 patienter upp till avdelningen över och inte nån hjälp fick vi från de som vi delat avdelning med i 9veckor..
Det som man kallas gemenskap.. Höhö den kan jag skippa då!
Nä fy! Vill inte hålla på å flytta ned dit varenda jävla år! Det kan liksom kvitta! av 20 per så e det 1 som är bra. Roliga odds va?
Vi kan väl gå ihop med någon annan avdelning istället! så dom får flytta.. INte vi!
Nä fåttt spy lite galla, snart blir det iväg till dagis, sen SOLA (fukking awesome) och sen jobb =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Visst är det tråkigt me dessa flyttningar & sammanslagningar. Tror inte det är ngn som tycker det är roligt... ag fullkommligt hatar att jobba under sem-tider men är nog inte ensam om det ;)

2011-08-16 @ 14:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0