Vill inte....:O

Men man är väl så illa jävla tvungen, vill inte gå på fest ikväll. Alltså, missförstå mig inte, jag gillar att festa när tillfälle ges. Speciellt när det är med grannen som jag tycker så mycket om eller med mina arbetskamrater..
Men idag ska vi festa med en killkompis som vi nästan helt slutat umgås med då hans nya flickvän var mycket mer intressant än behålla vissa vänner.. Nu är vi mer som bekanta. Ite särskilt roligt men va ska man göra åt det? Ingen lust att börja umgås med hans tjej som verkligen e urblåst. Pengatokig men hon ska inte jobba, om hon nu kunnat behålla ett jobb hade ju varit kul kan man ju tycka.
Men jag kanske är unik som är 23år och både fastanställd, mamma och snart gift.
Usch, nä den människan får jag bara magont av. Och jag litar på min magkänsla!

Den har stämt hittills så varför ska man misstro den? Jaja, tillräckligt med alkohol så älskar man väl alla... DÄRFÖR ska jag inte dricka så mycket ikväll... inte Tobbe heller.

Tror inte att han är så sugen heller egentligen men va gör man när amn tackat ja till inbjudan?

Åh det är nu man verkigen vill umgås med Malin och Linnea, synd bara att man glidit isär lite grann... Men det är som vanligt att vi gör det. Liksom samma skrot o korn när det gäller o höra av sig. Sen är ju faktum att man har olika intressen :)

Nä nu avslutar jag mitt logginlägg med att jag längtar till den 14december.. Hannas Bebbe <3. Ja till den 10 september med men på den fronten börjar jag snart få panikångest och lite deprimerad... allt har liksom inte fallit på plats ännu...:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0