en tanke....

Läste igenom det få inläggen jag gjort..

Såg då inlägget jag skrev när min momo låg inne på sjukhus.. Det fick mig att börja gråta.

Valborg Nilsson avled den 7 december 2010. Dagen efter sin födelsedag. Jag saknar henne så mycket att det gör ont, likaså morfar. Vill bara glida tillbaka när man var 7år och spelade kort med mofa om tio öringar som han hade sparat. Medans momo gjorde kassler i ugn med ananas.

Hade jag haft en tidsmaskin så skulle jag åka tillbaka till den tid momo o mofa började röka.. då hade de fortfarande levt idag. Och kunnat vara med vid mitt bröllop.

Låter nog som en bortskämd snorunge men JAG VILL, JAG VILL, JAG VILL HA TILLBAKA MIN MOMO O MOFA...

ta hand om era älskade för man vet inte när de är borta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0