Lönesamtal/ Utvecklingsamtal

Åh det kunde inte ha börjar sämre, denna dan.. vill jag ska vara över snart! Sovit ca 1 timme. mycket som farit runt i ens redan överfulla hjärna.
Men tillbaka till samtalet.. jag började stor böla inne hos chefen.

Otroligt pinsamt då jag oftast inte visar känslor.. men trots det tror jag allt att jag får en lönehöjning. Har ett utmärkt/strålande bemötande och omhändertagande om´mina patienter..

Och nu till dagens bästa : Lukas, min lille rackarunge (som inte är så liten längre) somnade tidigt så mamma får krypa till sängs o blogga lite.

Nää nu blire allt natti! En jobb dag imorgon också!

Låt änglarna vaka över er och era nära!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0