Signed, sealed delivered

Jaha nu sitter man här igen, förlåt kära läsare för de långa perioderna då jag inte skriver ett smack.

Men nu har jag äntligen något att skriva om: Mitt stundande bröllop!

Kan ju avslöja att jag har köpt min klänning, en underbar Angelo Alfredo!
Tack vare http://brudklanningar.nu/ så har jag min drömklänning!

Trodde aldrig jag skulle kunna tänka mig att gå i en klänning en hel dag.....
Men!! Nu så vill jag bara hämta den hos min mor och hela livet i den!

Well annat som är klart är:
Kyrkan, festlokalen, vilka vi ska köpa mat och tårta av, prästen...

Kommit en bra bit på vägen! Men, det är ju bara 6 mån kvar och det är lite grann till som ska fixas =)

Good night!

                               Lånad bild från Brudklanningar.nu

Bild lånad av www.brudklanningar.nu

Kan faktiskt visa den här då gubben min aldrig läser min blogg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0