Long time no see

Återkommer då och då till denna bloggen... är kanske inte meningen att jag ska sluta riktigt med denna ändå..
Livet har ändrat sig lite grann sedan jag sist skrev... typ 2011..
Klon nr 2 har kommit till världen genom en fantastisk förlossning som jag själv fick styra upp och fick faktiskt smärtlindring i tid denna gången...
Klon nr 2 heter Leo men kallas här hemma för Lilo. Vår lilla guldklimp!
Klon nr1-Lukas, fyller idag faktiskt, 4år och det har firats med momo och morbror Johan. Igår hade vi kalas för närmaste släkten och vännen Claes. Mysigt det där, att umgås lite även om jag får lite lätt ångest varje gång folk ska komma hem till oss. Har man städat tillräckligt, vad tänker folk om det man ställt fram osv..
Jag överanalyserar som vanligt och är rädd för vad andra ska tycka... det gäller iaf hemmet. Vad folk tycker om mig är totalt oviktigt! jag gillar mig själv så det är bra nog :)
 
Annat som hänt är att jag brutit kontakten med min pappa av de skäl att han prioriterar att supa framför att umgås med barnbarnen...enkelt svar va?
Har gjort två andra bloggar men de har man glömt av lösen till och sånt tjafs så man orkar inte riktigt bry sig.. hoppas att man finner inspiration till att skriva lite mer..
Well well cykelställ.
Snart ut i det OOOnderbara vädret, solsken och 24grader varmt! SOMMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0